Sunday 8 April 2012

Kawan..

Yahoo.....dah dpat kwn baru kat opis. tak lah boring asyik dok mengadap muka 'pakcik' je...hahaha...sori jgn marah yer 'pakcik' Zul....
Tak sia-sia aku wat interview.
Tak sia-sia aku advertise kat Mudah.com...dan...
memang sia-sia ladybos byr advertising cost kat newspaper...hahahaha....sori madam!
Satu je yg diharap-harapkan agar geng baru nie dptlah bertahan lma kat cni. Adatlah berkerja mmg ada time2 tertentu akan dtg hal-hal yg mengundang tension dan stress. Tpi klu dok relax je mana ada syoknyer bekerja. Kdg kala nak gak berasap telinga...hehehe.
Sabor je ler.
Cerita pasal kerja....aku nie dah mcm2 keja pernah wat. Alhamdulillah sume kerja halal..hehehe...(tkut korang confius lak). First time kerja...umur bru 17thn (sweet seventeen) lepas SPM my auntie suruh kerja kat tadika. @ pembantu tadika. Budak brutal bertemu budak terjal...emmm..memang lah hancusssssss...Fobia beb!!! xnak lg aku jd cikgu...huhuhu.
Pengalaman kerja nie bila dikenang-kenangkan semula....byk yg manis dari yg pahit. Walaupun time tu dikira perkara yg 'memahitkan' namun kini bila dikenang semula terasa indah lah. Dah jd kenangan 'manis' yg sukar dilupakan.
Dan kenangan manis yg paling sukar dilupakan adalah pertemuan jodoh ku. Alam pekerjaan lah yg menemukan kami...sahabat...kekasih...dan kini suamiku.

Alam pekerjaan juga yg mengajar aku erti ketabahan, makna kesabaran dan maksud kehidupan. Berkhidmat sebagai Customer Services menemukan aku dgn pelbagai ragam manusia. Ada manusia bertamadun...ada manusia xpernah jumpa tamadun (agaknyer lah..huhu)
Alam pekerjaan lah yg menemukan kmi....rakan dan sahabat.


Terimakasih pada kwn2 yg masih menghubungi dan mengasihi......
(Ada ramai lg ..maaf ler sb xup-load pic korang....) namun korang sume tetap terpahat indah di hati ini.
Luv U All......
ALAMAK...!!!!!!!
Stop dulu yer.....nak tgk ABH jap...Artis mana yg menang besar mlm nie yer????
Jom Layanzzzzz...........TV3.

No comments:

Post a Comment