Tuesday 17 July 2012

aku.....2012


Alhamdulillah..
Syukur yg teramat sangat sb masih diberi peluang utk bernafas di muka bumi nie. Ya allah...Yg Maha Pengasih dan Maha Penyayang.
Hari nie 18hb Julai 2012..genap lah usia aku.....jeng!jeng!...biarlah rahsia.
hahahaha....
Aku yg dah tua...
Terimakasih pd sedara-mara, rakan dan sahabat yg xhenti-henti call n sms 'wish'...terimas!!! Luv U all.
Sepanjang perjalanan ini, lembah dan lurah telah ku lalui (versi Zaiton Sameon..huhu)aku bersyukur walau hidup xsesempurna mana namun aku cukup bahagia dgn kehidupanku. Dianugerahkan Allah seorang suami yg baik...anak2 yg comel...sedara mara yg penyayang....kawan-kawan yg baik dan musuh2 yg memahami....semuanya dah cukup utk ku.
Aku bukanlah seorang yg baik tp aku tetap berusaha utk menjadi yg terbaik walaupun sekadar utk diriku sendiri...itu telah memadai.

No comments:

Post a Comment